sobota, 19 maja 2018

Moja rodzina jest mięsożerna. Niestety. 
Trzy lata temu postanowiłam nie jeść mięsa. Głównie ze względu na to że zwierzę musi umrzeć żebym mogła sobie kotlecika zjeść. A ja jednak kocham zwierzęta. 
Jeszcze mocniej przemówił do mnie argument że gdyby wszyscy na Ziemi byli wege znikłby problem głodu na świecie. 
Zdarza mi się zjeść rybę. Dojrzewam do zmiany tego. 
Dziś zrobiliśmy obiad z grilla. Moi panowie ofkors mięcho...
A ja ziemniaki pieczone na grillu. Pyszne były ❤ 
Wykonanie jest banalnie proste. Na dużym lisciu kapusty ułóż pokrojone ziemniaki,marchewkę,cebulę i co kto jeszcze lubi. 
Na dobrej patelni rozgrzej trochę oleju i wrzuć pokrojone tofu wędzone. Smaż ok.10 min. Możesz posypać solą. Dorzuć do ziemniaków. Przypraw jak lubisz. Na to wszystko koperek. Zawiń w liść kapusty i folię aluminiową. Piecz ok godziny na grillu. 
Zjedz ze smakiem ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

      Wczoraj był dzień kolorowej skarpetki. Dzień dzieci z zespołem Downa. Ale również dzień wyrównywania szans dzieci z problemami rozwojo...